مسجد قبا مشهد، خیابان خیام

رزرو مسجد قبا

درباره مسجد قبا مشهد

مسجد قبا در منطقه خیام و سجاد مشهد، در بلوار خیام جنوبی 21 واقع شده و به عنوان یکی از بهترین مساجد شهر با ظرفیت حدود 700 نفر شناخته می‌شود. این مسجد دارای امکاناتی نظیر صندلی‌های مجزا برای آقایان و بانوان، آسانسور و مکانی مناسب برای پارک خودرو است. مراسمات ترحیم در مسجد قبا در تمام ایام هفته و در سه شیفت صبح، ظهر و عصر قابل برگزاری است. همچنین، نزدیکترین مسجد به مسجد قبا، مسجد امام حسین می‌باشد.

ویژگی‌های برجسته مسجد قبا شامل وجود آسانسور برای قسمت بانوان، جایگاه مناسب پارک خودرو، امکان نصب بنر، و پرسنل مجزا برای قسمت آبدارخانه، سیستم روشنایی مناسب، جایگاه اختصاصی برای قرار دادن تاج گل و تعداد زیادی از صندلی و میز عسلی می‌باشد که این ویژگی‌ها مسجد قبا را از سایر مساجد منطقه متمایز کرده‌اند.

تشریفات ملک مشهد در مسجد قبا تا کنون میزبان تعداد زیادی مراسم ختم و ترحیم بوده و با ارائه خدمات باکیفیت، به بهترین شکل ممکن مراسمات را برگزار نموده است. خدمات این مجموعه شامل رزرو مداح، مهمانداری، و تهیه پک‌های پذیرایی از جمله میوه، آبمیوه، حلوا، خرما و شیرینی از مواد باکیفیت تر و بهداشتی می‌باشد.

جهت رزرو مسجد قبا و اطلاعات بیشتر، با مجموعه “تشریفات ملک” تماس بگیرید. تشریفات ملک مشهد تاکنون مجالس زیادی در این مکان برگزار کرده و به بهترین شکل ممکن در ارتباط با مراسمات مختلف اقدام نموده است. این مجموعه با حضور مداح، ارائه‌ی پک های پذیرایی متنوع، و خدمات مجرب، بهترین تجربه را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

ویژگی ها و رزرو مسجد قبا مشهد

 📚 کتابخانه مسجد قبا مشهد:
– دارای کتابخانه بزرگ با بیش از 12 هزار عضو، برای بانوان و آقایان قابل دسترسی.
– مساجد ترحیم برتر با جذب دانشجویان و دانش آموزان.
– مساحت ۸۰۰ متر مربع با فضای مسکوت و امکانات صوتی برای مطالعه.

☎️ عضویت و تماس:
– دریافت کارت عضویت در کتابخانه حضوری یا تماس با شماره تلفن مسجد قبا.
– ظرفیت بالای سالن ترحیم برای 1000 نفر با صندلی‌ها و فضای خالی.

📞 تلفن مسجد قبا:
– رزرو مساجد و تماس با شماره‌های 09157791841 و 09389234368
– پاسخگوی ۲۴ ساعته با خدمات مختلف مجالس ترحیم.

 🕌 امکانات مسجد قبا:
– جلب توجه کودکان و زائران با اقامه نماز و برنامه‌های جذاب.
-ظرفیت پذیرایی بیش از 700 مهمان

– دارا بودن آسانسور

-تعداد کافی صندلی برای بانوان و آقایان

– کادر حرفه ای جهت پذیرایی از مهمانان

– کتابخانه ی تخصصی

سوالات متداول:

به منظور رزرو کردن مسجد قبا در سریعترین زمان می‌توانید با شماره 09157791841 و 09389234368 تماس بگیرید.

به عنوان میزبان مراسم، همیشه مایه‌ی نگرانی است که ظرفیت مسجد برای پذیرایی از مهمانان کم باشد. خوشبختانه، مسجد قبا دارای یک سالن بزرگ با ظرفیت نزدیک به 1000 نفر برای پذیرایی از مهمانان است. در اطراف هر دو سالن نیز تعدادی صندلی برای پذیرایی از مهمانان فراهم شده و فضای خالی بسیاری نیز برای نشستن دیگر مهمانان در دسترس است. بنابراین، به هیچ وجه نیازی به نگرانی از کمبود فضا نیست و می‌توانید با اطمینان رزرو مسجد قبا مشهد را از طریق خدمات تشریفات ملک انجام دهید.

به جهت رفاه حال شما همشهریان عزیز و در راستای جذب رضایت حداکثری صاحبان مصاب در خارج از محوطه داخلی مسجد و بر روی دیوارهای اطراف مسجد لاین های مخصوصی جهت نصب بنرهای تسلیت توسط هیأت مدیره مسجد در نظر گرفته شده است

در پاسخ به این سوال باید گفت مسجدجزو معدود مساجدی است که دارای جای پارک مناسب در اطراف مسجد و‌کوچه خای منتهی به مسجد می باشد و ازین رو کلیه میهمانان می توانند با آسایش خاطر جای پارک مناسب خودرو را پیدا نموده و به مراسم تعذیه بروند.

دیگر مسجد ها:
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *