مسجد نبی مشهد

رزرو مسجد النبی

درباره مسجد النبی

مسجد النبی کوهسنگی در مشهد با ساختاری سه طبقه اقامتی شده است. طبقه فوقانی این مسجد به اختصاص جلسات نماز صبح، ظهر و مغرب برای بانوان اختصاص دارد. طبقه همکف جهت اقامت نماز و برگزاری مراسم ترحیم برای آقایان و طبقه زیرین به صورت ویژه برای برگزاری مراسم ترحیم بانوان مخصوص شده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این مسجد، وجود بیش از ۱۳۰ صندلی و میز پذیرایی در قسمت مخصوص بانوان برای مراسمات ترحیم است. این امکان باعث تمایز این مسجد از دیگر مساجد می‌شود، زیرا تمام فضای داخلی این مکان، از کناره تا وسط، با صندلی‌ها و میزهای پذیرایی ارتقاء یافته و به مهمانان این امکان را می‌دهد که در هنگام مراسمات گرانبهایی مانند مراسم ترحیم، به‌راحتی میزبانی از مهمانان خود را انجام دهند. این ویژگی بخصوص در مجالس سنگین و پر شرکت، به تبدیل شایسته میزبانی از مهمانان کمک می‌کند.

در بخش آقایان نیز صندلی‌ها و میز پذیرایی موجود است که برای اقامه نماز استفاده می‌شوند. در صورت افزایش تعداد مهمانان در بخش آقایان، تدابیر مناسبی برای رفاه حاضرین اتخاذ می‌شود. این اقدامات شامل ایجاد ردیف‌های جدید در صحن داخلی مسجد و تنظیم منظم حضور مهمانان در این ردیف‌ها می‌شود.

مسجد النبی کوهسنگی برخوردار از یک پارکینگ مناسب در جلوی و اطراف خود است. با وجود لاین خاص پارک خودرو در سرتا سر خیابان کوهسنگی و وجود پارکینگ طبقاتی، مهمانان می‌توانند به راحتی خودروهای خود را پارک کرده و از این مرکز مذهبی بهره‌مند شوند.

نرخ اجاره مسجد النبی مشهد به دلیل تغییرات مکرر تعیینات هیأت امنا، طی سال متغیر است. برای اطلاع از نرخ دقیق و جزئیات بیشتر می‌توانید با تماس به شماره‌های تشریفات ملک، نرخ رزرو و اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری مراسمات ترحیم را استعلام نمایید.

ویژگی های مسجد النبی

– 🕌 مسجد النبی در خیابان کوهسنگی واقع شده و دارای ظرفیت 500 نفر در دو طبقه است.
– 🚹 در طبقه همکف آقایان و 🚺 در طبقه اول مسجد حضور دارند.
– 🪞 مسجد دارای ظرفیت خوبی از نظر تعداد صندلی در هر قسمت (آقایان و بانوان) است.
– 🛗 مسجد از آسانسور برخوردار بوده و به بانوان این امکان را می دهد که به قسمت مخصوص خود بروند.

– 🎉 تشریفات ملک با خدمات مطمئن و باکیفیت به خانواده های بزرگ مشهد خدمت می‌نماید.
– 🤝 یکی از خدمات مهم این مرکز، تهیه پک پذیرایی ترحیم و ختم برای مراسم تشییع است.

– 🕌 نزدیک‌ترین مسجد به مسجد النبی، مسجد امام المنتظر است.

سوالات متداول:
دیگر مسجد ها:
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *