مسجد معین الضعفا مشهد

رزرو مسجد معین الضعفا

درباره مسجد معین الضعفا

حسینیه معین الضعفا در مشهد، به عنوان یکی از مراکز مذهبی و خیریه حدیداً تأسیس شده است و از سال ۱۳۹۱ با بازسازی و گسترش فعالیت‌های خود در محله سناباد فعالیت نموده است. این مرکز خیریه در زمینه‌های مختلف از جمله تهیه غذای آماده، خدمات خیریه، و ارائه فضاهای مجهز برای برگزاری مجالس و مراسمات مختلف فعالیت می‌کند.

مسجد معین الضعفا در سناباد مشهد، به صورت دو طبقه مجزا طراحی شده است تا بتواند محافل و مجالس ترحیم، دورهمی‌های زنانه، مراسمات مولودی زنانه، و همچنین مناسبت‌های مذهبی ایام شهادت و ولادت ائمه معصوم را پذیرایی کند. این مرکز دارای امکانات رفاهی کامل از جمله آسانسور برای عزیمت آسان مهمانان به طبقات فوقانی است.

حسینیه معین الضعفا مشهد همچنین یک کترینگ مجهز در طبقه همکف دارد که غذای روزانه را پخته و جهت مجالس و محافل سفارش‌های مختلف را قبول می‌کند. این حسینیه توسط خانم پزشکیان به عنوان مالک و واقف بنا ساخته شده است که جزو خیرین فعال و نیک‌اندیش شهر مشهد محسوب می‌شود و اقدامات گسترده و مؤثری در زمینه خدمات خیریه انجام داده است.

فضای داخلی حسینیه معین الضعفا بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است با حفظ سادگی و شکیل بودن. این مرکز با ارائه امکاناتی همچون صندلی‌های چرمی و میزهای پذیرایی در هر طبقه، سعی در میزبانی بهتر از مراجعین و میهمانان دارد. همچنین، آبدارخانه مجهز با امکانات کاملی ساخته شده است تا خدمات بهتری به صاحبان مراسم و مدعوین ارائه دهد.

در صورت تمایل , برای رزرو مسجد جواهری مشهد توسط تشریفات ملک می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ویژگی های مسجد معین الضعفا

– 🕌 حسینیه معین الضعفا مشهد، از سال ۱۳۹۱ بازسازی و گسترش یافته است.
– 🍽️ فعالیت‌های این مؤسسه شامل تهیه غذای آماده، خیریه، و برگزاری مجالس می‌شود.
– 🚻 مسجد دو طبقه با امکانات رفاهی، از جمله آسانسور برای مهمانان، احداث یافته است.
– 🍲 حسینیه دارای کترینگ مجهز در طبقه همکف برای پخت غذا و سفارشات مجالس است.
– 🎨 فضای داخلی مسجد و خیریه با طراحی زیبا و شکیل، امکانات را برای میهمانان بهبود داده است.

سوالات متداول:
دیگر مسجد ها:
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *